Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Saturday, July 23, 2011

menu dinner @ 28.07.2011

untuk menu dinner mlm tu aku buat ayam masak merah berserai dgn terung berlado..
sebenarnyakan...hari2 memasak smpai dah tak tau la nak masak apa..
klau tanya cik asben, dia jawab apa2 la...
abang makan ajer..
kita yg duk memikirkannya...
kat opis lgi dah pikir nak masak apa..
supaya senang, sampai rumah terus capai apa yg telah dirancangkan..
biasanya, cili kering, bawang besar dan bawang putih aku dah siap2 blendar..
buat stok memenuhkan peti ais kat rmh tu..
ikan, daging atau ayam aku akan kuarkan dri tempat pembeku letak kat tempat biasa sebelum g keja.
supaya nak masak nanti, benda2 alah tu dah agak lembut la ckit..
dah jimat masa kan...
*
*
 ayam masak merah berserai..
resepi refer n3 lepas
*
*
terung berlado...
resepi refer n3 sebelum ni..
aku dah selalu buat pun...

No comments:

Post a Comment