Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, July 18, 2011

karnival sukan tadika nasyrah

tadika irfan buat karnival sukan tahunan..
aku xcited nak bawa irfan pegi coz 1st time anak masuk suka sekolah ni.. 
utk pengetahuan semua, irfan masa bb till umur dia 3 tahun duduk dengan pengasuh adik dia skrg..
aku masukkan irfan ke tadika masa umur dia 4 tahun..
adiknya pun akan aku buat sebegitu..
kesian nak letak anak masa umur 3 tahun ke bawah ke nurseri..
kecuali klau dah tak de pilihan la..
aku punya la lurus bendul..
kat surat jemputan tu tak tulis anak kna pakai baju sukan..
aku pergi bawa irfan pakai baju dan suar track biasa..
almaklumla..anak baru tahun ni sekolah..
alkisahnya, nasib baik rumha dekat dengan tmpat sukan tu..
aku suruh la adik aku balik rmh semula amik baju sukan irfan..
kesian tgk irfan sorang yg tak pkai baju sukan..
ayah tak pegi sebab kna keja hari tu..
nasib baik ada mak dan abah aku datang hri tu...
aku angkut la semua sekali ke sana..
nak harapkan aku sorang bawa bebudak 2 org tuh..
mintak maap la..
mak tak ready lagi nak b'hadapan dgn situasi yg bakal mengkecohkan tu nanti..
ni antara beberapa gambar yg sempat aku snap masa sambutan diadakan..
*
*

khemah tadika nasyrah branch KPDNKK
*
*

tgh beratur tggu turn nak masuk padang..
*
*

kontinjen dari Nasyrah KPDNKK
*
*

acara baca doa.
senang nak nampak irfan coz baju dia lain dri yg lain..
*
*



2 comments:

  1. mujurlah sekolah dekat ngan rumah.. boleh irfan ganti baju semula..

    umai dah habis karnival sukannya, dapatlah saguhati,

    hehehe

    lawa2 pic mereka..........

    ReplyDelete
  2. tu la kak..ibunya ni plak boleh la lurus bendul..

    ReplyDelete