Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, July 11, 2011

office..

n3 kali ni aku nak tunjuk tempat yg aku selalu habiskan masa..
bekerja la...
isnin sehingga jumaat, dari pkul 8.00 pagi sehingga 5.00 petang..
tempat yang kekadang aku update blog..
nak buka laman sosial lain tak blh coz pihak pengurusan dan blocked..
fb, you tube, twitter, frindster, my space dll
hanya blh dibuka time lunch hour, mula pukul 1.00 ptg sehingga pukul 2 petang
pas tu lepas habis waktu keja start pukul 5.30 petang
layan la gambar meja keja aku ni k..
*
*

meja aku...
macam serabut la plak kan..
xceli ok jer, cuma gambar ni diambil masa tgh ala2 bz buat keja..
*
*

bunga matahari atas meja aku tau..
fresh flower ni...
aku rembat selepas tamatnya perhimpunan bulanan bersama menteri hari tu..
*
*

org ckp pokok ong cina atau pokok duit2..
aku beli dulu anak jer, sekarang dah besar panjang..
abaikan garfu tu coz aku buat utk gemburkan tanah dlm pasu tu..



3 comments:

  1. kalo ade 5S di ofis, munge2 / decorative items tu tak bole...heheh

    mmg nampak cantikkan...tapi kalo 5s implemented,mmg akan dpt NCR...:))

    ReplyDelete