Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Saturday, July 23, 2011

sambungan kisah 2 beradik yang disimbah asid

aku terpanggil nak buat n3 ni bla jenguk blog kak jee.
kejadian ni terjadi kat kampung aku, felda jengka 9..
aku tau pun dri mak aku..
pas tu dlm FB kengkawan sekampung pun bercerita ttg perkara ni..
berlaku pada 23 julai baru ni..
aku dapat gambar 2 beradi ni dari FB kwn sekolah aku yg merupakan guru kpd mangsa utama..
dengar citer2, yang menyimbah asid tu budak 1 kmpg jugak..
ayahnya merupakan ustaz yg pernah mengajar aku masa sek. ren. agama dulu..
motif tak dapat dikenal pasti..
member2 FB bgtau, budak yg menyimbah tu tgh tiong...........
pasal tak dapat bekalan d**@#..
yg kesiannya 2 beradik ni la..
menjadi mangsa...
kejadian jadi waktu malam, kebetulan 2 bradik ni on d way nak g mengaji..
lalu kat jln biasa la..
tak sangka mlm tu perkara yang tak diingini berlaku..
*
*

adik saffiy aiman (kiri), sebelum berlakunya kejadian tersebut..
*
*
adik saffiy aiman, mangsa simbahan cuka getah..
*
*
 haikal, abang kepada saffiy aiman..
kedua beradik ni masih ada di wad kanak2, HKL..
kami semua mendoakan agar kedua beradik ni cepat sembuh..

4 comments:

  1. salam Yanie. Tak sanggup tengok. sedihnya!!

    ReplyDelete
  2. gugur jantung rasanya... moga allah lindungi anak2 kita dari kejadian seperti ini... moga mangsa mendapat pembelaan sepatutnya.. budak2 lagi ni.. masih jauh lagi perjalanan hidup mereka...

    ReplyDelete