Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, July 26, 2011

oder dari cik norehan

cik norehan oder 200 pcs apam polka dot assorted filling....
utk pot luck majlis sambutan bacaan yassin..
sempena menyambut kedatangan bulan ramadhan..
majlis buat kat opis je..
*
*
merah ~ strawberi filling
purple hijau ~ blueberi
*
*
yg ni plak filling kaya n coklat
*
*
 
200 pcs apam polka dot
*
*

 nasib baik la aku ada assisstant yg sukarela nak nolong aku mlm tu..
sibuk sangat dia tanya, 'ibu, irfan nak tolong boleh??'
'kita nak wat kek kan???'
so, aku bgi la tugasan mengelap acuan bekas lompang tu kat dia..
pas tu puji2 ckit..
bertambah ligat dia menggosok bekas tu...
yg part ni je la dia blh tlg..
part lain tak boleh lgi la..
tima kasih ye sayang coz tlg ibu...
nanti dpt wet wat kuih ni kta mkn mcdonald's k..
upah tuk abg...





No comments:

Post a Comment