Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, July 4, 2011

bubur jagung

gambar ni yg lepas punya...
cuma bru sempat up load..
aku buat utk buka pose hri tu...
akhirnya pose gantiku selama 15 hri dah selesai sudah..
skrg nak ready tggu bulan ramadhan je plak..
aku beli jagung ni dgn kwn 1 opis..
teringin plak nak mkn bubur jagung..
akhirnya...aku buat la...
*
*
bubur jagung..
*
*

close up ckit...

Resepinya:-
jagung - amik isinya jer
santan - aku guna dlm kotak jer
2 helai daun pandan
gula pasir- ikut suka manis la
sedikit garam
sagu - rendam dulu

Bahannya:-
- masukkan santan dan jagung dlm periuk
- masukkan daun pandan dan gula pasir
- buh garam sikit
- dah agak2 nak menggelegak, masukkan sagu
- dah siap...

No comments:

Post a Comment