Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, July 20, 2011

snack kegemaran irdina

dina dah start mkn biskut ni masa umur dia dlm 5 bln..
diperkenalkan oleh mak ngah ana..
aku pun suka bgi dia mkn coz tak melekat sna sni dan tak comot rupanya..
coz biskut tu spesis biskut dri beras..
tak mcm ada setengah biskut lain yang bla bb mkn melekat2 dan habis comot rupanya weh..
biskut jenis melekat2 tu klau hancurkan, campur susu dan buh air suam ok la..
klau patahkan separuh n bagi dia mkn sendiri..
alamatnya, mandi blik la awak yer..
*
*
selalunya aku beli perasa pisang, tpi hri tu flavour tu dah tak de..
amik je la perasa carrot nih..
dalam sehari dia blh mkn 3-4 paket klau aku hulur je..
dlm 1 paket ada 2 keping..
biasa aku bawa biskut ni time kami kuar b'jalan dan mkn kat luar..
dia akan duk senyap smbil bc mengunyah biskut tu jerk..
sambil makan dan minum air masak dlm botol susu..
*
*

rupa biskut tu..
macam puff beras..
*
*

kat tangan dia, biskut la..
budak tak akan tercekik coz biskut tu kena air liur je terus melt..
*
*
skrg ni dina asyik nak berdiri je..
pas tu jalan tepi2 coz dia tak pandai berjalan lgi...

5 comments:

  1. Assalam kak yanie,alo lo comeynya irdina,Sy pon nak try cari sekut nih la,leh syifa mkn,skang nih dah 6bulan++.

    ReplyDelete
  2. Ms anak2 aku baby dulu pon biskut ni mmg kene ada je stok kt umah. budak ralit dpt mkn benda ni sbb dia hancur dlm mulut. skang ni beli lagi tp pos kt kg, bagi anak buah :)

    ReplyDelete
  3. Thanks dear.. nie I follow u back lak..Salam perkenalan ye yanie..

    Hannah lak xpenah mkn biskut baby. Dlu bg die mkn nestum aje, hehe..
    nnti if ade anak lg, nk try aa bg biskut nie.. ^_^

    ReplyDelete
  4. madhiha pun suka biskut ni..nnt balik kampung nak beli lahh kat dia..

    ReplyDelete