Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, July 25, 2011

raya ~ raya

pose pun belum..
tpi, dah sibuk nak citer pasal raya..
tpi, ada aku kesah?????
selain keseronokan nak sambut ramadan..
lgi seronok nak tggu raya..
raya tahun ni aku agak xcited ckit nak menyambutnya..
coz tahun ni bb kecik aku dah boleh aku pakaikan bju kurung..
thn sebelum ni, irfan slalu sedondon dgn ayahnya..
tahun ni dah ada geng aku..
tahun ni irdina akan sedondon dan sedokong dgn ibu...
baju raya aku tahun ni????
aku beli 12 meter utk satu kuarga..
sonang, abis cerita..
nasib baik dah ada tailor tetap..
htr lewat ckit pun x pe...
tpi, dah htr pun...he3...
tahun ni raya belah aku, kat pahang...
insyaallah, raya ke-3 blik jb plak belah cik asben aku..
kmi buat sistem giliran.....
almaklum la, pahang n jb tu jauh la jugak kira2nya..
aku nak post beberapa gmbar raya aku dolu2 kat cni weh..
*
*
raya 2010 di jengka, pahang..
*
*
keluarga belah aku
yang lelaki berdiri tegak kat belakang tu semuanya adik bradik aku..
yg duduk cucu dan menantu semuanya kecuali aku la..
*
*

raya 2010 di JB..
*
*

kuarga sebelah cik asben aku..
ramai kan????
tahun ni 2 org biras aku pregnant..
that's mean, raya tahun depan bertambah lgi 2 org baru yg akan ada kat dlm gambar ni nanti..
*
*
*
*
tahun ni, 2011 repeat semula sambutan hari raya di jengka, pahang...
seronok la mak ayah aku coz tahun ni raya bersama 2 cucu perempuan baru dia..
sblm ni cucu mak ayah aku kesemuanya lelaki..
tahun ni ada 2 bunga yg terselit di celah2 6 kumbang...
anak aku nur irdina dan anak abg sulung aku nurfatin aina..

3 comments:

  1. eh..orang jengka ke?? belah mana?? saya orang sungai tekan utara..tahu tak?? hehe

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya ...Eh dah raya ke?????Kalau macam tu kak ros raya tak puasa la ni..hihihi...

    ReplyDelete
  3. raya belum lgi..tpi c ibu ni yg xcited terlebeh nak nunggu raya..he3...

    ReplyDelete