Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, March 3, 2011

spageti bolognaise

menu dinner aku hri ni spageti tak berapa nak bolognaise sgt la...menu dinner yg paling ringkas&simple. sesekali anak tekak ni nak makan org putih punya style...aku buat simple je, hanya menggunakan stok brg2 yang ada dlm stor dapur aku ni..lg 1, spageti style org balik keja masak, mcm ni ler...simple dan main campak2 ajor...kalau time cuti blh la nak taruk meat balls....nengok je la pic ni dulu k...

4 me......

4 irfan...

masak sendiri lgi puas hati coz isi perut sos dia ni kita blh taruk suka hati bahan2nya ni...blh mkn berulang2...kalau kat luar tu sos dia ngam2 spageti jer, tak puas langsung tau..resepi nak tulis jgak ke???rasanya semua org tau buat kan...ala, aku guna sos ready made kat kedai jer..brand prego..nak tulis blh, tpi esok2 la aku update coz dah mlm2 ni penyakit b'bahaya seantero dunia tgh melanda dlm diriku ini, yakni penyakit 'M'.


No comments:

Post a Comment