Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, March 9, 2011

doa buat alanna

aku masuk blog ni melalui rumah jue ni. tak boleh nak baca kat opis coz mesti nangis punya. kang budak2 opis sangka lain plak. aku pun smbung baca kat rmh, hubby aku pelik tgk aku nangis tetiba. aku ni kasar orgnya, mulut lazer pun ada jgak. tpi, klau bab citer bb dan bebudak ni aku cepat emosi...kes2 buang bb atau dera bebudak ni. aku comform mesti nangis punya. tgk pic dan baca kisah alanna ni membuatkan aku t'ingatkan irdina, anak aku tu. sungguh tabah dan kuat betul dirinya menerima ujian Allah yang paling besar ni. Allahhuakbar, tak blh nak imagine kalau kejadian spt itu t'jadi kat aku. Ya Allah, kau berikanlah kesihatan yang baik buat anak2ku. panjangkanlah umur mereka berdua. coretan mummy membuatkan aku benar2 insaf dan akan lebih menjaga dan menyayangi anak2ku....biarlah hidupku sederhana begini, yang penting anak2ku ada bersama denganku. Al-Fatihah untuk AlannaQish, bidadari syurga. wahai parents, hargailah dan sayangilah anak2 anda. kata2 ini ditujukan kepada diri aku jugak...
*
*
*
*
*
permata hati ibu
abang dan adik, ibu amat menyayangi kalian berdua. abang dan adik adalah anugerah Allah kepada ibu yang tidak terhingga. ku b'syukur ke hadratmu Ya Allah......
*
*

ciuman seorang abang untuk adiknya yang baru lahir
*
*

ibu tak akan sia2kan anugerah yang telah diberikan kepada ibu
love both of u so much.. 
*
*
*
*
*
Al-Fatihah buat Alanna Qish, c bidadari kecil syurga
*
*

 

1 comment:

  1. aku bace entry ko nie pun aku dah sayu yanie.. kalo aku parking kat blog Alanna tue lagiklah aku memang sedih sgt bace entry2 kat situ.. tak penanh tak nangis kalo masuk situ.. sedih sgt..kan.. :(

    ReplyDelete