Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Saturday, March 12, 2011

anak2 ku...

pic anak2 aku yg diambil pagi tdi @ 11.03.2011. adik akan bangun sendiri pukul 6.30 pgi. main2 jap, pas tu aku akan mandikan dia sblm htr rmh pengasuh. pengasuh blh mandikan dia, tpi aku yg nak mandikan sendiri supaya bla aku htr nanti, dina blh sambung tido dgn selesa. ptg pengasuh yg mandikan. tpi, time aku amik klau bau2 dia ada masam2, aku akn mandikan sekali lgi...penat, tpi berbaloi..penjagaan yg rapi dan nak pastikan dia bersih coz dina ni ada ekzima...dina dah siap ni bu........
*
*

my chubby gegirl
*
*

my muka ketat boboy
*
ni plak muka c abg yg kena paksa bangun tido dan kena paksa mandi oleh ayah dia...abg...nak g sekolah mesti la kena mandi dulu sayang...muka ketat dia ler ni.....pujuk2 nak belikan beskal dia gaji nanti, baru la dia ok...alahai anak ibu ni...dah lama jgak c abg ni merengek nak tetikal @ basikal. anak aku yg sorang ni pelat ckit walaupun laju percakapannya...
*
*
*

2 beradik ni tgh main bersama.
*
*
ibu doakan abg dan adik membesar dengan sihat sempurna......
ibu doakan supaya abg dan adik menjadi anak2 yg soleh dan solehah....
ibu doakan supaya abg dan adik tak lupakan ibu serta ayah bila kalian dewasa nanti.....
ibu doakan abg dan adik berjaya di dunia dan di akhirat.....
amin...
INSYAALLAH....


No comments:

Post a Comment