Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, March 11, 2011

kek coklat moist versi kukus

smalam dapat oder dari neighbor utk wat mkn2 fmily nak dtg petang ni katanya. dia oder kek coklat moist yg versi kukus. bg aku kek yg dikukus dan kek yg dibakar ni ada rasa dan keistimewaan masing2..korang try buat dan rasa la sendiri..........aku buat kek ni extra ckit  utk aku mkn & menjamu kwn2 yg telah mengoder dgn aku sblm ni....layan pic k...
*
*
fresh from pengukus aku..
*
*
gambar sisi kek sebelum di make up
*
*

topping wif coklat ganache
*
*

pic kek yg telah dipotong
*
*

moistnya kek ni smpai terlekat2 kat gigi bla mkn
*
*

klau smpan sehari, pas tu bru makan lgi sedap tau..
*
*

coklat miost kukus. aku jual 1 adunan RM30.00 je. dia requst 1/2 adunan, so aku jual RM15.00 ler....




No comments:

Post a Comment