Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, March 25, 2011

kek coklat moist

hari ni 1st time dpt oder dari org yg aku tak kenal pun. sumber ni dtg dri org ke org dan ke org, pas tu bru smpai ke aku. mula2 takut nak buat, tpi cik abg aku push dan suruh aku asah skill yg tak brapa nak ada ni..nasib baik la dia nak buh edible image atas kek tu. so, tak payah la nak mendeco bebenor sgt. coz tangan makcik ni keras dan tak berseni. dengar citer, tuan punya kek ni nak wat surprise dgn tunangnya yg b'khidmat di JPAM. jgn dia tersurprise plak nengok rupa kek ni sudah...alahai, nervous mak dibuatnya...
*
*
*
sebelum di make over
*
*

ha..dah ada rupa kek ni..
*
*

hentam la labu...
*
*

harap b'puas hati k..tima kasih bebanyak..

No comments:

Post a Comment