Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, August 23, 2011

pengikat langsir

aku beli pengikat langsir ni dari kawan 1 opis..
orangnya memang kreatif dan inovatif...
aku panggil kak nurul...
aku beli yg ni..
*
*
*
corak bunga daisy...
harga dia, RM10.00 utk 1 unit...
kalau 2 unit, RM18.00..
aku amik 2 unit, kira 1 set la..
utk langsir sliding door rumah aku...
ada lagi design2 lain, tpi dah x banyak coz ada org dah amik..
tpi, akak ni sentiasa buat pengikat langsir ni...
nak request warna atau patern pun blh.....
*
*
bunga ros oren
*
*
contoh di langsir
*
*
roses putih
*
*
cantikkan.....
kalau berminat blh inbox yanie atau email pd tuannya, kak nurul di izzsuffi@gmail.com..
harga tak termasuk kos penghantaran k

No comments:

Post a Comment