Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, August 10, 2011

juadah berbuka puasa hari ke-9

buka puasa hri ni aku masak 1 jenis lauk jer..
coz, hri ni kmi sekuarag akan b'buka di rmh kak ipar aku kat putra heights..
disebabkan kak ipar aku tu bekerja, so masing2 bawa lauk dri rumah & mkn kat sna..
aku bawa asam pedas ikan pari melaka style, sambal belacan dan ulam2an..
biras aku kat jln klang lama, bawa home made sushi dan sambal kentang yg rangup bersama ikan bilis..
biras aku kat shah alam lewat smpai, coz hubby dia kena OT plak..
so, lauk sup sayur campur yg dimasaknya telah dibuat berbuka kat rumah dia la..
sementara menantikan cik hubby dia pulang..
*
*
asam pedas ikan pari melaka style..
resepi refer n3 lepas k..
coz dah pernah buat sebelum nih...

4 comments:

  1. ohhhhhhh oh oh... sgt tergoda! nk kena cari pari gak ni!

    ReplyDelete
  2. Assalam Dik Yanie, Hrmmmm dah lama tak buat asam pedas ikan pari! Terus tergoda!

    ReplyDelete
  3. tingin nk mkn..tp tkt xjd klu wat..hehe

    ReplyDelete