Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, May 4, 2011

xtiviti irfan @ skoll

assalamualaikum semua...................
mowink..................
nak citet ckit pasal aktiviti irfan kat school dia last week......
irfan ada minggu sains......
beriya betul dia tunjuk kat aku bekas sayuran dan nama dia kat tanaman herba tu......
ada 1 hari je yg irfan tak ikut iaitu masa kena bawa serangga spt lipas dan semut...
irfan ni dgn ikan kecik2 je yg dia tak takut.....
apa2 jenis serangga semua dia takut...
nampak je spesis haiwan tu dekat2 dgn dia..
terpekik dan terlolong la mcm org kena dera..
nasib baik teacher tu ckp tak bawa serangga pun tak pe....
benda pertama yg dia bz sgt tarik tangan aku sruh tgk..kat bawah ni...
*
*

nama dia la.......
*
*

pas tu bekas air mineral tempat bubuh kacang hijau yg dah jadi sayur ni...
*
*

minggu sains @ nasyrah child care
*
*
tumpang skali tepek repeat oder dari payit ni ye....
*

puding gula hangus a.k.a puding karamel

2 comments:

  1. beshnye puding gula hangus..my feverett..

    ReplyDelete
  2. Assalam,sy balas kunjungan n follow ya..Comey ank2 yanie..Eh nak panggei yanie ke..Btw,sy dah tugasan utk yanie,jemputlah ke blog saya yer..Harap yanie sudi ambik ya.

    ReplyDelete