Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, May 31, 2011

Restoran Saba

aku g makan kat Restoran Saba, Cyberjaya...
restoran nasi arab yang famous......
mkn kat situ sempena farewell party sorang pegawai unit yg akan bertukar ke cawangan KL...dekat jer...
untuk makluman, dlm bulan mei ni jer, dah 4 kali aku mkn kat cni..
bertambah gemuk n montel aku dibuatnya...
restoran ni sentiasa penuh, lagi2 masa lunch hour..
sampai je cni, terus kna cari tmpat duduk dulu...
nak cari parking keta pun susah..
operasi dari 12.30 tgh sehingga 12.00 tgh mlm..
*
*
ni buku menu dia la..
*
*

yang dlm bulatan tu la org yang dirai..
*
*

gambar ni diambil sebelum keluarnya isu kehalalan minuman ni..
*
*

my one, lemon juice.. sedap tau...
aku memang rekomen la kepada semua..
*
*

chicken kabsyah RM10.00..
portion yang memang banyak dan membuatkan kita hampir2 berhenti kekenyangan..
di saat2 akhir makan ni, aku kena kayuh slow2..
kenyang giler...
nasi yang tak jemu dimakan walaupun hanya dengan ayam dan sedikit samabal..
*
*

ha3...licin..
ni la breakfast, lunch n dinner aku..
coz memang banyak dan kenyang giler dibuatnya..
*
*

bil utk 16 orang makan...
service tax dia yg mahal tu...
nasib baik la service ok..klau tak, nak komplen je.....



3 comments:

  1. our fav arab rest too. dekat saja dgn rmh yg cwgn jln jelatek

    ReplyDelete
  2. i pun suka nasi arab. tapi wajib lauk kambing. i like....

    ReplyDelete
  3. Haiii, thanx kerana menjadi follower saya ke 300. Tengok entry --> SINI!!!. Nama anda ada, ok? Thanx again! :)

    ReplyDelete