Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, May 30, 2011

kursus di lumut

dah lama tak update blog.......
tuan rumah bz ckit lately ni....22-25 mei hari tu aku kna g kursus di lumut...
bukan kursus utk naik pangkat tau, tpi kursus biasa yang di mestikan oleh pegawai untuk menghadirinya...
utk SKT skali la...
aku pergi dengan meninggalkan hero2 dan heroin aku dijaga oleh opahnya...
aku terpaksa mengimport mak dan ayah aku utk tgk2kan diaorg semua..
tak banyak pic yg aku amik pun..
atee...dah namanya pun berkursus...
sambil tu kiranya cuti2 malaysia la...
cuti dari jadi tanggungjawab seorang istri n ibu....
tapi....RINDU bila dah berjauhan dengan anak2 ni...
jgn citer panjang...kita layan.........
*
*
kursus yang aku hadiri..
*
*

pemandangan dari bilik..berbentuk apartment yg mempunyai 2 bilik
Marina Cove Resort, Lumut, Perak
3 star jer.....
*
*

ruang tamu..
*
*

bilik landing...
*
*

xpress shopping di lumut..
*
*

ikan bilis segar...
harga murah ckit la dri kat putrajaya
*
*

kropok ikan...
*
*

yang sempat aku borong bawa balik....

No comments:

Post a Comment