Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, April 2, 2012

breakfast ala2 hot & roll

breakfast semalam, 01.04.2012 aku buat paratha wrap ala2 hot & roll. siap cari bahan2 bagai nak rak..he..
aku tengok macam senang je diaorg buat dan bila aku try buat, memang senang weh..
lagi bagus buat sendiri, kita boleh taruk bahan2 kat dalam tu suka hati bagai..jangan campurkan yang tak sekutu sudah ler..macam campur durian dengan sosej, bukan ke pelik tu???tapi, mana ada orang buat macam gitu kan.......kat bawah ni rupa paratha wrap yang aku buat

yang ni untuk cik asben. aku letak sosej, black pepper chicken slice, mayonis, slice cheese dan crab stick. amik ko, memang taruk bahan tak ingt. nak letak banyak2 sangat pun tak boleh la sbb roti paratha tu kecik

aku punya pun sama2 jer isinya dengan cik asben, cuma aku letak sos cili dalam tu.

yang ni untuk anak2, ada fresh strawberry, choc chips, mayonis, slice cheese dan almond nibs
ok la, rasa lebih kurang je walaupun rupa tak sama macam yang original punya kat bawah ni...

sumber : google

sumber : google

2 comments: