Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, June 9, 2011

restoran wong solo

xtiviti terjah ke kedai makan ni dah lama aku buat..
cuma tak b'kesempatan nak upload..
semalam aku g lunch lgi kat cni dgn geng2 mkn aku...
so, aku convert yg dolu2 n smalam punya citer taruk skali kat cni...
dpt tau ttg restoran ni melalui kwn 1 opis...
1st time pergi dgn cik asben & repeat lgi dgn geng mkn aku...
restoran makanan indonesia yang terletak di bandar baru bangi..
belakang kedai menjual tudung ariani dan BSN..
belah hujung2 corner...
restoran ni tak jual masakan lauk campur seperti restoran masakan indonesia lain..
dia jual lauk set la kiranya..
masakan sedap dan harga ada mahal ckit jer...
tpi mampu milik oleh org2 gomen yg b'gaji kecik mcm aku la..
kita layan...
*
*

restoran wong solo..
*
*

limau ais utk aku, kat restoran biasa pun blh dapat.....
smalam punya lunch...
*
*

jus alpukat, RM6.00..
pekat n likat giler...
lepas minum ni mesti kna minum air mineral...
buah avokado yang telah dikisar dan diaorg taruk sirap coklat kat tepi gelas tu...
sedap, tpi pekat membuatkan geli anak tekak masa minum jus ni..
*
*

set nasi ayam penyet, RM10.50
nasi jenis wangi punya dan sedap la kombinasi lauknya...
sambal....alamak, pedas seh...
*
*

chicken wing steak, RM6.90..
sedap dan rangup betul ayam goreng ni...
ada 3 ketul jer..
*
*

balado terung RM7.50
mcm yg aku slalu masak, cuma sos cili dia tu lain ckit la..
pun sedap..
*
*

mee goreng ayam special RM19.00..
mahal kan???tpi banyak rencahnya dan sedap....
harga nasi putih sepinggan pun dah RM2.50 dan mineral cup RM1.00
sekali skala time teringin tu blh la dtg makan cni..
kalau selalu, kopak mak di buatnya...




1 comment:

  1. dah 2 kali makan kat wong solo..memang sedaplah ayam penyetnya.. :D

    salam kenal dari MDT

    ReplyDelete