Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, June 29, 2011

ayam goreng 'uncle bob'

antara makanan peberet aku yg seringkali aku akan dapatkan di pasar tani putrajaya ni...
ayam goreng 'uncle bob'
best la ayam nih....
tomok mak dibuatnya.........
nak tau keenakan ayam ni mesti mkn time baru beli...
time tgh panas2 tu...
aku biasa minta extra hot n spicy.......
pedas, rangup dan kurang tulangnya.....
ala2 chicken chop...
tpi dipotong kecik2 dan tabur serbuk lada...
biasanya aku akan turun awal dlm 4.30 ptg utk beli ayam ni...
klau pukul 5.00 ptg, peak hour org dah blik keja..
alamatnya beratur panjang ler.......
*
*
ayam goreng 'uncle bob'
*
*
harga RM5.50....
cawangan ni dah banyak kat merata2 tmpt...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. pernah turun sane dlu abg bwk g downtown kt mane ntah,
    sedap la..
    kuantan ni xde, trliur plak tgk ni, adoi..

    ReplyDelete