Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, June 22, 2011

homework abang..

aku ni klau mengajar anak buat kerja sekolah memang darah tinggi jek...
kekadang tu kesian..
tpi...bla kita ajar mcm ni, dia buat mcm ni..
mula lah aku nak marah jer...
lebam la bdn abang duk asyik kena piat dgn ibu...
sori ye sayang...
hri ni @ 20.06.2011, homework irfan adalah tulisan jawi...
buat huruf jim, ha, ho dan cha...
yg paling susah dan lambat dia nak ingt dan buat adalah masa nak buat bentuk separuh bulat huruf jim tu...
aku kena tutup TV dulu, suruh dia siapkan homework baru blh tgk kartun..
klau tak..mata ke lain, tangan menulis ke lain...
*
*
huruf kho..
*
*

huruf cha..
*
*

ni yang lepas punya...
*
*

ni la gayanya 2 beradik nih...

No comments:

Post a Comment