Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, June 20, 2011

Dating sempena hari bapa

semalam @ 19 jun 2011 adalah father's day..
kmi JJCM kat alamanda jer...
pas tu g window shopping kat the mines..
kmi keluar bertiga, irfan x de...
dia nak kuar ikut pak ngha n mak ngah dia g tgk lumba kereta kat sepang..
aku siap tnya, irfan nak ikut ibu g alamanda atau nak ikut pak ngah???
dia ckp nak ikut pak ngah..
semangatnya dia bersiap...
tak caya tgk bawah ni..
*
*
*
c abang yg xcited nak g tgk GT Japan kat sepang
*
*
bla irfan dah kuar pak ngah dia, kmi pun kuar g alamanda dulu..
dah puas jejalan, singgah Foodcourt RASA utk lunch..
plan asal nak g lunch nasi arab cyberjaya, tpi cik asben dah maleh nak ke sna coz memandangkan c kecik bru je terlelap dalam stroller...
klau g mkn kat cni, aku paling suka makan hot plate..
time lunch hour, mesti bederet2 org beratur nak oder mkn kat situ..
aku suka makan dgn mee besar, bukan yee mee..
*
*
 hot plate mee, RM6.00
*
*
cik asben plak oder chixken chop wif black pepper sauce..
agak kureng rasa sosnya..
*
*
chicken chop RM10.90...
*
*
pas mkn, g jejalan kat the mines....
tgh syok jejalan, tetiba je c kecik ni demam la plak...
muka pun dah naik merah...
apa lagi, singgah beli cool fever sementara nak blik rumah...
smpai je rmh, terus bagi ubat....
c kecik ni bila demam nak melekat je dgn aku....
*
*

cian anak ibu...
tak smpai beberapa jam kuar tanpa abangnya...
dah demam2..
demam nak belajar berjalan ke dik...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment