Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Sunday, February 20, 2011

terung berlado lagi...

aku masak terung berlado lagi utk lunch for sunday 2day. nak wat cam ner....dah laki suka makan, masak je la..kita para2 istri yg agak2 solehah ni kan mesti la nak masak masakan peberet laki kita kan....kan....kan....cuma kali ni kaler dia merah coz aku guna lada merah. lada hijau dah hbis dlm simpanan stok peti ais aku. guna je la apa yg ada sbb dah maleh nak turun g kedai. sesapa yg duduk rmh atas langit mcm aku ni akan faham perasaan aku kalau dah dduk dlm rmh memang maleh nak turun walaupun bukannya guna tangga, guna lif...resepi dah ada kat sini sebelum ni. so, maleh dah mak nak menulisnya lgi...korang cuma gantikan lada hijau tu dgn lada merah je..kang jdi la dia mcm kat pic bawah ni...

terung goreng berlado

No comments:

Post a Comment