Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Saturday, February 26, 2011

kek karemel lagi la...

hari ni aku buat kek karamel ni lgi...atas permintaan cik asben den ni ha...kek ni yg paling dia peberet sangat2. tak tau la tang mna yg dia suka. mungkin rasa kek tu yg tak brapa manis kot..tak pun rasa karamel tu..ntah la..bila aku tanya, dia ckp 'abg suka kek ni dri lain2 kek yg ayg pernah buat'..aku ikutkan jor la...dri mula2 aku buat kek ni duk tgk resepi jer...skrg ni dah blh ingt dlm kepala sbb duk asyik membuatnya jer...cuma kali ni wat marblenya lain wrna ckit la dri yg sblm ni..yg penting skali kaler pink tu mesti ada coz i loike...resepi dah tak mau tulis la..korang msuk cni je k...antara gmbr2 kek ni yg aku amik......
*
*
*
sebelum masuk oven ni...
*
*
fresh from oven
*
*

karamel yang melimpah ruah
*
*
1 slice dah kna potong utk cik asben den ni..
*
*

pic yg ni tak sempat msuk peti ais, cik asben dah sruh potong
*
*

rupa isi perut kek ni..kaler pink, plain & brown...dah tamat...
tpi, pas ni musti aku kn wat lgi punya...

No comments:

Post a Comment