Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, February 2, 2011

puding triffle

hri jumaat lepas masa metting, 2nd bos aku bawa puding triffle ke opis utk menjamu anak2 buahnya yg memang kaki melantak kat opis ni..wife dia yang buat, bkn aku yg buat tau..aku makan jer...sedap dan lemak b'krim disukai ramai..puding tu diletakkan atas meja time metting b'jln. byk mata2 yg memandang ke arah puding triffle ini coz kna tggu metting habis bru blh ngap.....bos letakkan atas meja aku supaya bg semua mkn. tpi, aku dah sentap awal2 utk merasanya dahulu sblm di jamu kpd semua. bukan apa, mak kna rasa dulu sblm bgi korang semua mkn supaya mak ni dpt berkongsi cerita ttg rasa dan struktur puding ni tau....aku dah minta izin bos utk masukkan dln n3 kali ni...


pic semasa masih di dalam bekasnya lgi ni...

pemandangan dari luar bekas

puding triffle yang dah selamat b'ada dalam piring aku...sedap la..tp, resepi tak de coz bukan aku yg buat puding triffle ni..aku makan jer...ni last n3 dlm mggu ni coz tuan rmh nak balik rmh MIL kat JB. ye la, balik sempena cuti raya kaum cina, bukan cuti raya kaum melayu..kat sna nanti, tak kan aku nak m'update blog plak erk...kang, ada yg t'jegil biji mata memandang aku...kira cuti rehat utk tuan rmh la...

No comments:

Post a Comment