Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, February 7, 2011

kek karamel lagi dan lagi

n3 ni kesinambungan yg sebelum ni...disebabkan kurang kepuasan utk semua merasai kenikmatan kek ni, aku pun buat lg 2 biji dgn krjasama ipar duai aku yg lain. kmi buat kat rmh MIL. kira pakej sekali dgn pembelajaran secara tutorial cara2 nak buat kek ni..kami buat dlm loyang bulat dan 4 segi..nengok hasilnya kat pic bwh ni k....

pic kek pertama yg belum dimasukkan ke dlm oven

pic yang dah diterlangkupkan..don't worry, adunan kek yg bwh tu tak manis pun. sbb tu ada karamel kat atasnya.....
tgk la kek yg telah dimarbelkan ni...sedap dan cantik...perasan ko ni...

yg ni adunan kek yg ke-2, tggu Q nak masuk dlm oven..

dah siap2 nak masuk ice box

yg dah siap dipotong..tpi, wrna tak brapa menarik la yg ni..wrna dia agak2 suram. tpi, rasa tetap sama, sedap..dah sejuk kek ni, tak smpai 2 hari pun kek 2 biji ni kna kenduri. klau korang malas nak buat, oder je la dgn aku...he3... 

No comments:

Post a Comment