Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, February 26, 2013

Mee siput

Mee siput yang kering ni aku beli dgn budak opis, RM4.50 sebungkus. Ada 16 keping. Mee siput ni sedap dan tak keras bila dah digoreng. Spesis makanan yang famous kat muar, johor. Nak jadi org jb kan, kena la belajar kenal makanan johor.


Sangat la sedap makan cicah dengan sambal kicap. Bukan sambal kicap style nak makan dgn mee sup tu. Sambal kicap stail orang johor yg suka sangat cicah dgn goreng pisang tuh..dia mesti cair2 sikit. Mee aku beli, tapi sambal kicap suruh kak min geng makan aku yang buatkan. dia punya sambal kicap ni, perghhh....sedap...kruk krak kruk krak bila makan.


yang ini plak rambut siput..miahh..ha..ha..


Nak keluar mana2, mesti nak bawa bantal peluk dia tu. Sampaikan nak g hantar abg mengaji pun siap bawa bantal. Masa kat johor rumah MIL hari tu, cik asben terpaksa g keta amik bantal peluk adik yang tertinggal dalam keta. Masa tu dah pukul 12.30 mlm. Si adik boleh tersedar dari tido dan merengek cari bantal peluk dia tuh..

No comments:

Post a Comment