Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, February 13, 2013

Balik kampung..

Cuti raya cina hari tu, kami sekuarga balik ke jengka. Kalau dah balik rumah mak sendiri tu, macam2 la nak makan. Minta mak tolong masakkan apa je yang anak tekak ni nak makan.


Ini namanya kuih lepat


 lepat labu...all time favourite





 Laksa penang. Sebenarnya laksa ni aku boleh je masak sendiri, tapi nak air tangan mak jugak..bukan malas ye..coz bahan2 aku sediakan. Mak cuma masakkan ajer..Lepat labu mak sepenuhnya mak yang buat. Aku memang failed nak buat kuih spesis tradisional ni.



cekodok pisang, mak buat cantik je bulatnya...



adik bergambar dengan bunga mak aku. kebetulan bali, banyak betul bunga2 berkembang. dah macam musim bunga pun ada...



1 comment:

  1. kasihan tgk abg luka berdarah2 tu.. moga cepat sembuh buat abg...

    bab blk kg ni mmg seronok bila mak dpt masakkan apa yg kita idamkan... akak terliur tgk lepat labu tu.... yumyumm..

    ReplyDelete