Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, January 11, 2013

Layan burger bakar abang burn

Burger bakar memang tengah hangat sekarang ni. Banyak jenis yang ada, terpulang la nak cuba yang mana. Aku datang ke Ramal Junction Food Court yang terkenal dengan burger bakar abang burn dan sate williy. Cuma tak mampu nak join orang ramai yang beratur sampai ke jalan raya luar untuk membeli sate willy walaupun jam baru menunjukkan pukul 5.30ptg. Padahal, rata2 kedai makan dalam food court tu mula dibuka jam 5.00 petang. Aku datang ke sini kali ke 2 sebab teringin nak makan burger bakar ni. Pertama kali datang waktu malam dan panjang betul barisan weh...Hari tu, 5.30 ptg aku dah sampai kat food court tu. Nasib baik Q tak panjang lagi. Tak panjang pun, aku orang yang ke 20 beratur. Tapau je sebab nak dinner pun awal lagi masa tu.







ini burger bakar special


tebal daging dia dan tak liat

No comments:

Post a Comment