Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, January 14, 2013

aktiviti semalam..sunday..

Semalam, kami semua memang tak keluar mana2. Sebab aktiviti mengemas stor telah bermula. Stor aku kat rmh memang dah terlalu penuh dan serabut. Sebelum susun jumpa barang tu, bila dah nak amik guna, mula la tak jumpa dah. Cik asben beli rak ni kat kepong, harga RM160 je selepas mensycho aso kedai tu. Rak ni jenis buka pasang sendiri.






Aku pun tak tau, barang apa yang banyak sangat dalam stor tu. Itupun dah banyak barang yang di let go. Tong gas tu, tong spare tau..




Ini budak kecik nak mearsa jugak duk atas rak tu. Rak ni memang ngam2 boleh masuk dalam stor.




Barulah tersusun dan senang nak amik barang pas ni. Sebelum ni, kalau ada gajah duk dalam tu pun aku boleh tak perasan.

No comments:

Post a Comment