Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, January 17, 2013

aktiviti abang lepas sekolah

Sejak Irfan mula bersekolah, aku dengan cik asben memang dah plan utk menambah aktiviti luarannya. So, balik sekolah pukul 12 tghari, abang akan dihantar transit kat taska lama dia. Balik sekolah tengok TV dan bersiap mandi. Lepas sembahyang maghrib, aku akan hantar abang pergi mengaji. Tiap2 malam sepanjang waktu persekolahan, macam tu la jadual dia.


Dah siap2 nak pegi mengaji


Hari jumaat, sabtu dan ahad abang kena pegi kelas taekwando. Yuran tahunan RM50 setahun dan bulanan RM40. Uniform RM85 dan masih tak dapat lagi sebab baru bayar. Saja kami masukkan abang ke kelas ni. Tujuannya adalah:

Sekarang dalam perancangan nak masukkan abnag ke kelas renang sebab sebelum ni dah 2 kali abang hampir lemas dalam kolam mandi. Yuran untuk kelas renang 4 sesi adalah RM100 dan 1 sesi makan masa 1 jam setiap hari sabtu. Kami laki bini nak jejalan hujung minggu pun dah agak terbatas. Kena settlekan kelas2 ni semua dulu baru boleh pegi jejalan. Dah bayar weh...rugi tak pegi nanti.

1 comment:

  1. As Salam...nk tanya kelas taekwondo ni kat mana? dan kalau nak register masih boleh ke erk....terima kasih....kalau sudi reply, email kat saya yerrr rosehaniah@gmail.com.....

    ReplyDelete