Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, October 24, 2011

lunch kat setapak @ 23 oct 2011

semalam kami sekuarga lunch kat setapak..
rumah adik aku..
cik asben aku ni teringin nak makan ikan patin masak tempoyak..
aku tak reti dan x terbuka hati utk belajar lagi masakan ni..
sebab..aku tak makan ikan patin..
kawan2 aku selalu cakap aku ni org pahang lupa daratan..
ye la..korang semua tau yg pahang trade mark dia kan ikan patin..
tpi, aku tak blh nak makan ler..
xceli parents aku org perak..
berhijrah ke pahang setelah permohonan utk menjadi warga felda di terima..
so, dari kecik mak tak pernah masak ikan patin..
 sampai ke besor la anak2 tak makan..
adik beradik yg lain makan ikan patin ni setelah kuar merantau dan kawin dgn pasangan yg makan ikan patin, diaorg pun makan la..
adik bradik aku, ada 6 orang..
kesemuanya lelaki kecuali aku..
adik ipar aku ni, pure original org pahang..
so, dia memang teror la masak masakan ni..
*
*
*
ikan patin masak tempoyak
*
*
*
ikan keli goreng berlada..
dia masakkan aku lauk ni sbb aku sorang je yg tak makan ikan patin time tu..
resepi x de coz bukan aku yg masak..
ni kira n3 nak menayang je la..

No comments:

Post a Comment