Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, January 17, 2011

sate padang

aku lgi suka makan sate padang indonesia ni dari sate malaysia..satenya di bakar sebentar coz ayam@daging ni dah di rebus terlebih dahulu..sate ni di makan sklai dgn sos yang dibuat khas dan di curah atas sate tu..1 set ada 5 cucuk bersama sosnya.blh di makan b'sama lontong atau mkn mcm tu je..rsa sos sate ni sedap,pekat dan pedas...aku slalu beli kat jalan klang lama.ada 1 gerai yg menjual sate padang..gerai ni tak besar pun coz dia menumpang di luar restoran nasi padang..pic kedai tak sempat amik utk tatapan atau rujukan kpd sesapa yg nak try.tak pe,nanti aku upload erk..yg pic ni aku tapau mkn kat rmh abg ipar jer...ye la,ada bb ni ssah ckit nak mkn kat luar ni...lbh2 lgi time mlm...yg ajar aku mkn ni UNI la...biras aku..
hrga dia RM3.00

pas ni aku amik pic kedai dia k...try la wei..sedap..


No comments:

Post a Comment