Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, January 19, 2011

kelas cup cakes

aku join kelas ni pada april 2010,msa mngandungkan irdina.pembawaan anak pompuan masa tu.dari tak pernah nak buat kek,jdi minat dan siap g kelas gitu...aku join kelas ni kat SINI.akak ni memang teror da...bkn stakat kelas cup cakes je,mcm2 jenis kelas kek pun ada..antara hasil cup cakes yg aku buat msa kelas dgn tunjuk ajar kak liana
deco guna fondant aicing

yang line no.3 dari kiri tu hasil tangan kerasku la...
kmi buat 8 design.hasil deco cup cakes ni dah siap blh bawa blik la...

ada jgak kelas kek lain time tu

 gambar dgn kengkawan yg join kelas cup cakes..sori akak liana,kta copy dari blog akak coz kta tak ada la pic ni dlm simpanan..nak promote akak skali nih...jgn marah tau..

No comments:

Post a Comment