Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, January 25, 2011

pameran alam semulajadi

bawa irfan dgn fmily g tgk pameran ni.cuti sekolah,anak2 buah dtg rmh.so,bwa la diorg jejalan ke tempat2 yg agak2 menarik kat ptrajaya ni..pagi ahad msa cuti sekolah disember last year bwa g brkfast&joging2 kat taman botani.
bru lepas main bola sepak

pas main bola sepak kat taman botani,g swimming pool kanak2 kat presint 9 mandi-manda. pas tu, kmi semua snggah ke presint 15. g tgk pameran alam semulajadi kat dewan diplomatik. kat cni slalu buat pameran, t'utamanya time2 cuti sek. ni...bayaran yg dikenakan RM2 utk individu yg b'umur 12 thn ke atas. yg ke bwh tu FOC jer..aku ada snap pic ckit2 kat dlm ni..tingkat bwh pameran binatang2 yg dah diawet. tngkt atas plak pameran batu-batuan pelik. tp, pic kat tingkat atas tak brapa nak ada sgt coz c irdina dah mengamuk nak tido..layan jer la serba sedikit gmbr2 ni k..

anak buah aku a.k.a angah wif harimau yg telah diawet

adik aku wif tapir kot?????

irfan...

mak aku wif rangka ikan paus zaman dinosaur dulu..

kakak iparku dgn anak2 dia ler...pas tu blik rmh semua tido kepenatan..sok pagi kna bgun awal coz nak g amik abg aku yakni asben kpd kakak iparku ni kat KLIA. dia bru blik dari b'tugas menguruskan jemaah haji di mekah..alhamdulillah....

irfan wif sepupu sepapat blah fmily aku dpt hadiah jubah dri pak ngah dia




No comments:

Post a Comment