Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, May 14, 2013

Roti Canai De Bukit, Bangi

Breakfast kat sini ahad lepas. Tempat ni memang famous dan sentiasa ramai org. Ramai yang giler..Tapi pasal kepingin sangat nak try, menapak jauh sikit pun tak pe. Kami parking tepi jalan je. Sampai je, cik asben kat luar cari port. Aku plak survey yg kat dlm. Asal nampak org dah habis amkan, tersu amk jemah ni bertanya nak book meja. Terbegik org tu minum air cepat2. Klau tak buat mcm tu, menunggu la 15minit + 1/2 jam. Gambar ni aku cilok kat google. Sebab org ramai macam g makan kenduri, segan plak nak ambil gambar kedai guna enpon i ni..






Cik asben oder nasi lemak. Kat sini ada mee jawa, soto, roti canai dan ansi lemak. Itu je menu yg aku sempat tgk.



Aku oder roti canai. Sedap dan lembut. Kuah kari daging dia sedap. Nak tambah kuah dan sambal, kena self service sendiri. Ada tempat utk buat penambahan semua bagai tu.


Total makan, RM9.80 utk 2 nasi lemak telur + roti kosong + 3 jenis air.

1 comment: