Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, May 13, 2013

Cendol Haji Sharif, Seremban

Gambar kedai ni, aku amik dari google. Masa aku datang, panas terik sesangat. Sampai nak mendongak amik gambar kedai dari luar pun tak sanggup dibuatnya. Terletak kat tengah2 bandar Seremban.



Bos oderkan cendol pulut. Makan amik rojak ler..Bos aku org seremban, yang recommended kan kedai ni. Katanya dulu owner ni jual guna gerai tepi jalan je. Sekarang dah buka restoran. Tapi jual pelbagai jenis cendol dan rojak ajer. Mesti famous la kot...Letak dalam bekas ni, sejuk tahan smpai korang habis makan.


 Cendol dan rojak yang sedap...



Cara oder dan bayar, layan diri. Kena beratur...Sampai je kena cari meja dulu sebab orang ramai wo....


 

No comments:

Post a Comment