Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, September 4, 2012

aktiviti on merdeka day..

31 ogos baru ni, jatuh hari jumaat. so, cuti 3 hari dari bekerja. tapi, kat rmh masih lagi kena buat kerja jugak..pagi2 lagi aku dah bangun. sembahyang subuh dan sibuk masak utk pot luck hari raya sedara mara belah aku kat rmh makcik di batang kali. aku buat baked macaroni dan mihun goreng jer.






pas tu, kami sambung beraya dengan family cik asben yang datang dari JB. dah settle, lepak dan mandi manda kat swimming pool sentosa court.

ayah bawa adik mandi kat swimming pool bebudak jer..yang kat belakang tu, sepupu sepapat irdina&irfan


aksi si abang ..


adik takut sebab ayah bawa dia ke kolam bahagian yang dalam...



waktu amalm, layan movie marvel avenger kat astro best..ntah betul ke tidak tajuk citer tu. ni gambar abang berposing dgn motor baru pakcik dia..



superman woo...

No comments:

Post a Comment