Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, August 30, 2012

1st lunch dgn kengkawan after raya @ johnny's steamboat

1st lunch, kami makan steamboat kat johnny's. kunun2nya, tak nak makan nasi dan nak makan yang simple2 jer..last2, makan kat sini perut kenyang air duk menghirup sup steamboat tu. aku lagi suka makan steamboat kat flamingsteamboat. tapi, kat area putrajaya tak de..makan la kat johnny's. boleh la setakat nak lepaskan gian makan steamboat. pilihan sup ada 2. tapi, kalau nak tukar sup kepada perisa tom yam, kena add on RM5.00 kat johnny's ni..tak kuasa i nak add on..telan je la apa yang telah disediakan..


dengan sapa lagi, geng makan2 i ler...


jijah punya, lotus ice ntah apa ke benda la nama penuh dia. ada la sebesar mangkuk aiskrim..


kak min punya, red bean ice. aku minum ice lemon tea jer..so, tak payah la nak letak kat sini..



chicken spinach mee, utk rasa2 kami bertiga. kureng sebab ada rasa manis2 plak..tak blh pegi da..



kami pilih set B, utk 2 org makan. aku suka makan sos pencicah dia walaupun ada letak daun ketumbar. rasa kena dan ngam plak daun ketumbar dimasukkan dalam sos tu walaupun aku sebenarnya paling tak suka bau daun ni. kuat sangat la baunya...kak min dan jijah tak suka makan sos cicah tu..aku ler yang menghabiskan sos tu, siap minta tambah lagi..cara bayaran, tong2 ler..total makan RM54.00 + service tax.



2 comments: