Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, May 4, 2012

last day kat kampung hari tu..

entry ni kesinambungan citer masa aku balik kmpung hari tu..
last day, singgah rumah makcik kat Felda Triang. makcik tanam pokok buah markisa. kat kampung, orang panggil buah susu, masa aku kecik2, buah ni kami buat main2 je sbb rasa dia yang masam tu tak berapa digemari oleh orang. bila dah besar ni, baru tau rupanya buah tu blh dibuat macam2. lagi sedap kalau letak atas pavlova...rasa manis pavlova dan masam buah markisa ni memang cukup ngam digandingkan bersama

ni la rupanya buah markisa tu, spesis pokok menjalar
kami dinner kat sana dan makcik masak ketam masak sos

nyum3..........sedap...


3 comments:

  1. erk..x pena tgk pun buah tu..tp isinya nmpk mcm buah delima je..cuma warna berbeza..sedap ke? hehehe..sgt lah jakun saya ni.. :D

    ReplyDelete
  2. salam, sedapnye ketam..buah tuh rase ape?..

    ReplyDelete
  3. rasanya sedap jgak..masam2 manis sikit..biji tu blh makan terus..

    ReplyDelete