Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, February 21, 2012

simple dinner last night

disebabkan kami sekuarga nak bercuti pada 24hb sehingga 26hb nanti..
aku tak membeli stok untuk ikan, ayam, sayuran dan yang sewaktu dengannya..
tugasan sekarang adalah untuk men' clearkan stok2 yang sedia ada dlm fridge tu..
so, aku masak la sosej sweet sour dan kailan ikan masin..
goreng ikan terubuk masin cikit..
jadi la stakat nak makan sekuarga kecik ni ha..

sosej sweet sour..
resepi  kuah untuk sweet sour ni aku guna resepi ikan sweet sour yang pernah aku buat sebelum ini
pas tu, curah atas sosej yang telah digoreng tu..

kailan ikan masin..
juga dah pernah buat sebelum ni..nak resepi, belek la kat label sayur tu k..


1 comment: