Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Thursday, February 9, 2012

majlis pertunangan faezah

05 Februari hari tu, kami sekuarga pergi ke majlis pertunangan adik kepada kakak iparku, di damansara
hantar cheese tart dan kek karamel sekali ke sana..
majlis berjalan dengan lancar..
aku suka tengok gubahan hantaran pihak perempuan dan bunga pegang dia..
tema merah dan fresh...
gambar hantaran, nanti aku upload k..
penggubahnya merupakan kakak sulung kepada si perempuan tu sendiri..
dia memang kreatif..
sesapa yang berminat nak tempah apa2 jenis gubahan, boleh jenguk blog zura ni..

bunga pegang yang dihasilkannya..
terliur aku tgk buah stroberi nih..

selamat bertunag faeza dan paan..

2 comments:

  1. comey la bunga yg dia pegang tue
    laind ari yg lain

    ReplyDelete
  2. kretif...selesai jer majlis terus boleh mkn buah stoberi tu..hehe..

    ReplyDelete