Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, April 8, 2011

abang n adik lagi

hri ni nak citer ttg hero dan heroin aku ni...lepas aku balik keja dan setelah semuanya balik ke rumah, c abg akan start on TV tgk citer kartun dia kat channel astro 613. sampai mak dan ayah dia tak b'peluang nak tgk citer lain. salah satu alasan yang amat kukuh untuk kami carik sebijik lagi TV.........ayah........nak LED 42 inci tau...........dalam pukul 7.30 mlm time diaorg berdua ni isap susu.......................
*
*
*
*
*
*
abang n adik..adik lagi lasak dari abg
*
*
*
*

pic close up............
4 ur info, c abang ni memang sayang betul kat adik dia ni...
asyik kena buli je dgn adik..
cian abang....sabar erkk...
adik tu bb lgi, tak tau apa pun...
tu la yg aku slalu bgtau kat c abg kalau dia datang ngadu kat aku...
*
*
*
*
*
*
ni ler citer peberet 2 bradik ni....dari 1 citer ke 1 citer...yg ni tajuk dia TIMMY TIME....
aku pun dah hafal tajuk2 kartun ni...



2 comments:

  1. Alalala... amannya duduk berdua gitu... :)

    ReplyDelete
  2. salam.. comelnye abang n adek ni....nampak akrab gitu... thanx ye sudi sggh blog saye.. :)

    ReplyDelete