Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, December 9, 2013

No manners..

Smbung terus dari tajuk...tak de adab dan tak bertamadun langsung manusia spesis ni.


Ada ke patut buang pampers dri tingkat atas ke bawah??? Ni dah 2nd time aku kena. Tmpt parking kereta yg sama. Aku dah rasa mcm duk kat PPRT plak. Padahal duk kuarters kerajaan persekutuan di Putrajaya..penduduknya ramai yg cerdik pandai. Tpi cetek pengetahuan bila masuk bab2 ni...ini la yang dikatakan sikap. Dulu masa kena mcm ni jugak, habis pecah isi perut dlm pmpers tu. Geram sangat2...kali ni pampers tu tak pecah la. Tapi still jatuh atas keta ma...mujur la tak de najis dalam tu..nak kata anak2 terbuang, keta aku betul2 parking bwh balcony....ni memang masalah sikap....

No comments:

Post a Comment