Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Tuesday, April 30, 2013

Last day di Penang

Sambungan citer yang tak habis2 lagi ni. So, aku buat overall je la...Jom masuk pulau...

Berkampung di Rainbow Paradise Hotel untuk kursus..


Hotel yang cantik, tepi pantai kat Batu Ferenggi

Sebelum balik, singgah pekena nasi kandaq la..mai jauh2 mesti cari punya..


Aku 1st time makan, oder ikut kengkawan. Kuah campur, pas tu bila makan pening sendiri..


Pas amkan, benda yang wajib beli kat penang ni jeruk la..Padehal aku bukannya makan pun. Kedai jeruk pak ali tutup, so kami pergi kat Bazaar Chowrastar


Sebelum makan, rendam dengan air panas dulu tau. Buang dia punya rasa yang tajam2 dan boleh buat batuk masa makan.





No comments:

Post a Comment