Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Monday, June 4, 2012

Aquaria on 02.06.2012

sabtu baru ni, bawa abg ipar dari JB sekuarga ke Aquaria KLCC. dah kali ke3 aku masuk sini dan semua yang ada kat dalam tu masih sama. tapi, kita jadi tourist guide ni mesti la masuk sekali bersama-sama orang yang dibawa kan....total kami masuk hari tu RM319.00 dah tolak diskaun untuk goverment staff. bawa je pas kerja korang tu. dia akan tolak dari total semua. tiket dewasa RM35. pas lunch, terus ke KLCC. datang sini hari sabtu, cuti umum Agong plus lagi cuti sekolah..amik ko, beratur dari lurus dan senget ke tepi sebab tak cukup space nak beratur lurus panjang. ikut ati nak balik ajor, tapi kesiankan anak2 sedara yang datang dari jauh ni.anak sedara yang paling besar ditugaskan utk beratur. dah nak dekat kaunter beli tiket, pakcik datang amik alih. yang lain plak tggu bersusun kat anak tangga.



dah masuk dalam, nak jalan pun susah weh..hilang nikmat untuk menikmati pemandangan dalam aquaria tu. duk mengawasi anak2 dan bebudak je. takut hilang nanti. lagi2 anak mak yang nama irfan tu. spesis nak jalan sendiri. pantang kita lalai sikit, terus dia hilang dari pandangan mata. nak ikat tali, nanti org ckp bawa kucing jalan2 ke kak????masyarakat kita masih tak blh nak menerima dan melihat parents yang mengikat tali kat badan anak2 ni. mak ni pun mcm tu jugak, tpi bila difikirkan dari sudut positif, baik anak tu terikat dengan kita dari dia hilang????pikir2kan la ye...ayah dan adik kat tempat ular sawa albino..



si kecik mak ni, smpai area yang lapang sikit baru blh bagi dia b'jalan sendiri. tgh ramai2 tak boleh dik..



akibat kepadatan manusia sejagat kat dalam terowong ikan ni, mesin automatik yang bergerak perlahan ala2 escalator tu dah tak bergerak dibuatnya. jalan kaki la ko smpai keluar dari situ.



yang ni spesis ikan pari apa pun aku tak tau la..


lepas kuar dari terowong ikan tu, penat weh..rehat la dulu. nak advice semua supaya bawa air mineral sekali tau. nanti terkeluar anak tekak dahaga yang amat sangat weh. kat dalam tu tak ada jual air.



dah nak balik ni, bergambar dulu kat gigi jerung.



1 comment:

  1. bestnye lahai..penah ajak husband gie tp die xnk..sedehh..hehehe..

    ReplyDelete