Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, September 14, 2011

oder apam polka dot

semalam cc min oder 100 pcs apam polka dot utk dibawa ke makan2 anak sedaranya..
utk apam ni biasanya klau org oder awal dgn aku, aku buat la..
tpi, esok nak hari ni baru oder memang aku tak dapat nak membuatnya..
mak ni ada anak kecik 1 thn 2 bln..
tak dapat nak membuat dalam waktu kelam kabut..
kang, hasilnya pun tak elok..
utk kek atau brownies tu ok lgi la..
aku boleh buat, sebab cepat boleh siap...
kek tu kan sebijik je..
apam ni kecik2 cenonet..
pas kukus, nak kena tunggu lagi..
*
*
ni filling strawberi
*
*
ni plak filling kaya
100 pcs ~ RM30.00..
senang taruk harga terus coz orang selalu tanya..

No comments:

Post a Comment