Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Friday, September 9, 2011

kek karamel

sepanjang bulan pose hri tu, aku tutup kedai bakery kejap..
bakery la sgt yer...
sekarang aku buka balik..
org pertama yg oder adalah opis mate aku..
mak buyong a.k.a mok su..
mok su oder utk open frenz house dia la..
open house kecik2 utk kengkawan jer..
wat kat rumah dia di equint park..
mok su oder 2 biji kek karamel..
dah lama tak buat kek ni, harap2 rasanya masih sedap macam dulu..
*
*
yg ni ikut warna hari raya la, hijau, plain dan aku selitkan biru..
*
*
yg ni plak ada rasa coklat cikit..
harap mok su puas hati k..
rasanya, yanie x dpt dtg open house akak coz nak g open house saudara di sg. buloh..
terima kasih..

No comments:

Post a Comment