Translate

Followers

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA

INDUSTRI KECIL DAN SEDERHANA SAYA
all product is open for oder

Wednesday, October 3, 2012

RADIX FC

tadi lunch kat bdr baru bangi. geng makan aku, kak min yang mengidam sangat nak makan ayam organik radix ni..


resoran ayam organik, RADIX FC



macam ayam goreng KFC, tapi aku still pilih KFC la..



cashier dia bersongkok tau. yang datang makan kat sini ramai orang yang alim dan bertudung labuh.



jijah oder mee rebus. rasa mee sedap. tapi banyak sgt udang kering..


geng makan2 aku. harga kat sini dah macam harga kat KFC. rasa, biasa2 jer..rasa ayam organik.......aku amik yang spicy pun, tak de la spicy sangat. masa aku datang, budak tu la cashier, budak tu jugak la waiter dan budak tu la yang kemas meja..sos cili dalam botol pun dah habis dan kat diaorg pun tak de stok. last2 budak lelaki tu bagi sos dalam paket utk take away punya la. dah kira ok la kan dan aku masih cool lagi. tapi, bila sos dalam paket tu tak de tempat nak koyak mcm sos lain, aku terus bangun dan pegi minta gunting kat staff tu. service masa tu memang slow, kecoh dan kelam kabut. macam kurang persediaan plak diaorg ni. tak pe la, yang penting produk makanan dan minuman dalam tu semuanya keluaran HPA dan comform halalnya.


 yang ni plak, menu pilihan yang ada..

1 comment: